вторник, 10 юли 2012 г.

Защо си правя блог за (поне) трети път?

И отговор на горния въпрос възможно най-кратко: Защото предишните пъти възприемах блога си като задължение и пишех в него само ако имах нещо изключително важно за казване. Затова тоя път ще го давам по-лежерно :) Неслучайно се казва random thoughts and obsessions.Конкретният повод, поради който създавам тоя блог, е скорошната ми мания по beauty блоговете. Случайно намерих блога на Ида, докато проучвах що за животно е зеленият коректор (?!), после се поразрових в нейните любими и ... нататък е ясно.Тъй като съм сигурна, че ще имам и други мании (даже планирам да ви разкажа за една малко по-късно), блогът няма да е само за грим и прочее. 

Относно втората част от заглавието на блога "gemini-person" - нямам идея дали е правилно да се каже така, но просто ми се появи в главата и ми хареса. (Сещам се за крушката, която изниква над главата на Том от "Том и Джери", когато му хрумне идея.) Та, включих зодията си, защото е показател за всички възможни личности, които живеят в мен и денонощно се бият една с друга за надмощие. Многообразие, непостоянство и оптимизъм, ако трябва да обобщя. 

В тази връзка, искам да споделя част от едно от любимите си стихотворения: 


Аз не живея: аз горя. Непримирими 
в гърдите ми се борят две души:
душата на ангел и демон. 

(Пейо Яворов - Две души)

1 коментар: