вторник, 31 юли 2012 г.

Информация и малко излияния :)

Минавам набързичко да ви кажа, че ако ви трябва нова спирала и харесвате Буржоа, сега е моментът. До края на август голяма част, ако не и всички, спирали на марката струват 10 лв. За съжаление, не мога да ви покажа точно кои - никъде в нета не го намирам, а новината прочетох от новия брой на Космо... или беше Джой? Няма значение. Аз мисля да се възползвам. Използвам техни спирали от година и съм доволна, не са с някакъв УАУ ефект, но на моите мигли не знам какво трябва да сложа, за да има голяяяма разлика. Имам предвид, че са доста хубави (скромно, скромно) - не знам колко по-черни може да са, а и далеч нямам оплакване от дължината. Преди, когато бях с рунтави вежди (не се смейте, говорим за периода 4-5-6 клас), миглите ми стигаха до средата на веждите :д
Мислех да пробвам False Lashes на Максфактор, обаче майка ми си я купи и установих, че тая гумена четчица далеч не е за мен. Слага прекалено малко туш на миглите, а с моите няма да има забележима разлика. Дори не я пробвах, а и тотално се разубедих да я купувам. Името е адски неподходящо и подвеждащо - ефектът с изкуствени мигли е далеч от този.
Та, в списъка ми за пробване са Illigal Length на Maybelline и някоя от спиралите на Rimmel, а от промоцията на Буржоа мисля да си търся Pump-up the volume, ако е включена, де. Честно казано, не знам какъв ефект търся, но обемът ми звучи добре като опция :)
Ако ви интересува, в момента съм с тази, добра е, не е скъпа, но, както казах, при мен няма огрооомна и впечатляваща разлика. Бих си я купила отново, предвид, че това сигурно ми е трета такава.

Другото, което исках да ви кажа, е че Мейбълин са пуснали доста голяма колекция. На продуктите пише Colorama. Има доста лакове в интересни цветове - мисля, че цената им беше 3-4 лв, обаче трябва да отбележа, че са в доста големи шишенца. В нета няма снимки на серията, но успях да намеря тази, за да добиете представа. Това са само част от лаковете, разбира се. Колекцията съдържа и два вида глосове - едните се нанасят директно върху устните със скосения край на тубичката, а другите си имат типична четчица. И двата варианта струват малко над 4 лв. Сенките, които предлагат Мейбълин в тази колекция, са единични и има доста богат избор от цветове, но лично на мен ми идват малко скъпички. Около 5 лв бяха.
Мисля обаче да инвестирам в един руж. Доста цветове имаха и от него, цената беше 5.40.
Утре очаквам парички и смятам да оставя част в ДМ. Задължително ще си купя един гланц, много си го харесах. Тъмномалинов нюанс, страшно шик.

Толкова от мен. Ако вече имате покупки от серията и сте им направили ревю, моля, дайте линк в коментарите и с удоволствие ще го прочета :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар