вторник, 10 юли 2012 г.

It's hard to be a woman.

... особено когато стане дума за пазаруване :)
Днес тръгнах с бодра крачка към мола с идеята да си купя бежово коланче за една рокля и да платя едни ваучери от Грабо-то. Подходящо коланче не намерих, имаше само едно, което със 100%-ова сигурност мога да обвия два пъти около себе си... ориентирах се да тръгвам, но предвид адската жега реших да попрекарам още малко време на студеничко и тръгнах да обикалям магазините. Случайно влязох в един магазин за бижута, в който съм била само веднъж преди това и цените ми се сториха космически, но този път си намерих страхотен пръстен за 3 лв, който идеално ще си отива с една нова рокля.
Цветовете са доста ярки и попринцип далеч не бих съчетала точно този специфичен цвят зелени с лилаво, а и червено на всичко отгоре, но моменталически се влюбих в пръстена. Освен невероятната цена бях изкушена и от факта, че ми става на безименния пръст. При мен това си е голям проблем - имам изключително тънки пръсти и най-често нося пръстени на средния пръст или на показалеца.

Този си взех отново случайно от щанда на Голдън Роуз, докато просто си разглеждах за хубав червен лак, понеже моят на Мейбълин свършва, а ми се иска да си взема по-евтина алтернатива. Е, този очевидно не е червен, но просто ми грабна погледа с изключително нежния си бананов цвят. Доста добре е излязъл на снимката, така че можете да добиете представа. Не можах да намеря снимка в нета на лакирани с него нокти, но скоро ще ви покажа. Лакът е от серията Golden Rose Paris, номерът е 235. Нямам кой знае какъв опит с лаковете на Голдън Роуз, но предполагам, че по-течната консистенция ще позволи нанасянето на тънки слоеве и на два пласта цветът ще е идеален. Струваше 2 лв.

Продължих да разглеждам щанда (за мое нещастие - доста голям :д) и попаднах на страхотни матови кафеви сенки. Определено имам нужда от такива след всички статии, които прочетох, посветени на естествения грим. Пробвах ги и за малко да си ги купя, но се сетих, че ще ми е по-удобно да имам палитра с така наречените naked тонове, а пък и точно до вкъщи има магазинче, в което няма как да няма същия този цвят. Е, оказа се, че нямат, нито пък имат палитра с хубави матови цветове, а пък тези с блясък не ми допаднаха. Явно тези дни се очертава повторно посещение до мола. 
Така и така бях там, исках да си купя червилото Golden Rose №98 в цвят nude, което видях от блога на Ида, но го нямаха и ми предложиха други цветове. Направо се радвам, че го нямаха, защото си намерих изключително подходящ заместител. Golden Rose №104. Никога не съм очаквала, че ще ми хареса толкова. Ето го и него на устните ми. 
Според мен стои изключително нежно и естествено, а и изглежда доста трайно. Не ми харесват странните неща, които се образуват на границата между външната страна на устните (тази с червилото) и  вътрешната страна на устните (тази към зъбите) - стоят като конци и имат кофти вкус. Мисля обаче, че това не е голям минус, тъй като все пак струва 2.60. 

Последната ми придобивка е Camouflage Cream ARTDECO, цвят 03. Изключително много хора ми го похвалиха - все пак АртДеко са доста добра марка и цената от 10-12 лв за този коректор била напълно оправдана. Реших да се доверя, а пък и подхождам доверчиво към продукта, защото е немски.  Тестерът в магазина беше изключително твърд, което почти ме отказа да си го купя, защото ще го използвам основно в областта на очите, а не е никак добра идея да натискам грубо с пръсти там, за да го разнеса. За щастие, истинският коректор се оказа доста по-приятен на допир. Консистенцията е трудна за описване - коректорът определено не е твърд като стик, но и не е течен (доста лош избор за моята кожа, тъй като е мазна и се стремя към избягване на течни продукти). Представете си някакъв среден вариант, но не мус. Нанася се изключително лесно и овлажнява кожата, прикрива идеално тъмните кръгове под очите. По това, което чувам, е изключително икономичен, така че очаквам да ми стигне за доста дълго, ако не го загубя, разбира се :D

Тази статия наистина излезе като от бюти блог, очаквайте доста такива занапред, понеже определено съм се зарибила по козметиката и тепърва научавам нови неща :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар