петък, 24 август 2012 г.

Първа поръчка от ибей

Йей! Най-накрая ми докараха и втората покупка, за да мога да ви ги покажа заедно.

И така, вече съм официален собственик на четки Екотуулс - 4 броя за 2.73 долара + още толкова доставка. Чак е нереално, нали? Но пък изглеждат напълно истински. Доста време ги чаках - платени са на 11 юли, а дойдоха днес. Но пък са непокътнати и много мекички <3
Това е точната... ъъм, оферта (?). Имам си четка за пудра, която ще е идеална за нанасяне на бронзант по скулите и по дължината на носа ми, защото е леко сплесната. Може да я видите тук и тук. Малкото сладко нещо отзад, което прилича на четката за нанасяне на пяна на баща ми преди 10 години, се нарича Бейби Кабуки. Не съм му измислила приложение, но май и то ще е за пудра.
Това са двете други четки. Адри беше така мила да разясни, че лявата е блендираща, а дясната може да се използваме както за кремообразни продукти (интересно ми е да я пробвам с камуфлажния ми крем на АртДеко), така и за прахообразни сенки. Все още не съм видяла никоя от тях в действие, но и това ще стане. Всички четчици получих в ленено несесерче (петата част от комплекта), което обаче не може да ги събере, без да ги измачка, затова ще си го ползвам за нещо друго.

Това пък е чисто новичката ми основа на NYX. Доста положителни мнения за нея чух, затова веднага я потърсих и си я харесах за 8 долара с доставката. Ето и линк към и-бей. Предпочетох я в телесен цвят, за да мога да я слагам и само под очна линия. Произведена е в Корея, но марката явно е американска. Също не е тествана със сенки, затова и не съм особено полезна, но бях доста нетърпелива да ви ги покажа.
Оказа се, че днес ще съм на бар, така че ще имам възможността да ги пробвам. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар