неделя, 5 август 2012 г.

Сайтове за изгодни покупки и услуги

Тази публикация ще е малко по-различна. В нея ще ви запозная с няколко сайта, в които има изключителни намаления и отстъпки за дадени продукти или услуги.

Любимият ми е grabo.bg. Предпочитам го, защото предлага голямо разнообразие, лесен е за употреба и е приятен на външен вид. Многократно съм се възползвала от услугите му - не само за вкусно хапване в по-скъп ресторант с -50% на сметката или за суши, но и за вход в аквапарк, масаж (майка ми де, не аз.), та дори и за почивката си тази година. Накратко за нея: 6 човека, 5 нощувки, 200 лв. Сметнете го, излиза по около 35 лв на човек за 5-те (!!) нощувки, което е 7 лв на вечер. Бяхме в тристаен апартамент с баня в една семейна вила в Кранево, на 20 км от Варна. Разполагахме с кухненски бокс на двора, басейн, хладилници и Wi-Fi. Няма лъжа, няма измама. :) Изкарахме си страхотно.
Семейството ми пък ще ходи в Гърция, отново с ваучер от Грабо.

И така, принципът на сайта е, че нови или по-малко известни фирми рекламират продуктите/дейността си, Грабо взима своята комисионна, а вие получавате нещо на доста по-ниска цена. Всички печелят.

Употребата на сайта е елементарна, както споменах. Регистрирате се, избирате града си, разглеждате ваучерите. Когато си харесате нещо, натискате "Грабни ваучер" и в прозореца избирате метод на плащане. Аз винаги плащам в брой, тоест Easypay - първо, защото нямам дебитна карта, второ, защото имам време да помисля дали наистина искам ваучера. Когато изберете това, ви излиза платежен код (който трябва да представите на мястото, където ще платите) и срокът, в който трябва да платите нужната сума. В сайта може да проверите къде във вашия град има такова място. Когато направите плащане, проверете ваучера си в кошницата отново. Би трябвало да имате още един код, той е секретен. Двата кода представяте на ресторанта/собствениците на хотела/етц - с други думи, на отговорното лице. Удобно е да поискате Грабо да ви изпраща уведомления чрез смс, както аз съм направила. Изпраща ми смс с кода на ваучера и срока за плащане, а когато платя, получавам смс със секретния код. Така няма нужда да ровя в сайта.

Сега искам да ви покажа няколко интересни оферти, които си струват вниманието, за да добиете представа: Маникюр; Прическа; Суши; Екскурзия; Карта за спорт. (Пловдив)
Ето няколко от София: Езиков курс; Хапване; Грижа за кожата; Почивка през лятото.
Грабо предлага оферти за 23 града, все някой от тях ще е близо до вас, ако живеете в малко градче и ще имате възможността да се възползвате от услугите на сайта. :) :) :)

Други сайтове със същата цел: Zadrujno.bg; Lapni.bg; Kolektiva.bgPerfektina.com

Пожелавам ви приятно пазаруване и умната, че ровенето в такива сайтове е голяма краста!

Държа да отбележа, че публикацията е написана изцяло на база моите собствени впечатления. Нито един от изброените сайтове не ми е платил, за да рекламирам дейността му. Единствената цел на тази публикация е да ви запознае с тези сайтове, за да се възползвате от техните услуги! 

1 коментар:

  1. Не знаеш колко приятно ми стана, като прочетох статията ти :) С гордост казвам, че работя от (скоро ще стане) година в Grabo.bg, като копирайтър. За това време работата не само не ми омръзва, а ми и харесва все повече, и това се дължи именно на стремежа на целия екип сайтът да става все по-удобен и все по-изгоден, а когато работиш с готини и нахъсани хора, това си личи :)

    Наистина много се радвам, че си наша почитателка! :)

    ОтговорИзтриване