петък, 21 септември 2012 г.

Finally beauty related: Нови нещица

Обзалагам се, че ви писна да четете за кулинарните ми подвизи, но ви предупредих в началото - когато ме обземе някаква мания, става страшно :д
И понеже разнообразието е хубаво нещо, искам да ви покажа какво си купих напоследък. Нещата са нови и нямам изградено мнение за тях, затова ревютата ще са по-нататък.

Продължавам да експериментирам с шампоани, за да открия своя, който не премива косата и не я омазнява. Иска ми се да я мия веднъж на три дни, а не на два, но засега това е невъзможно. Пробвала съм няколко шампоана за мазна коса, но ми се струва, че я премиват и скалпът ми отделя повече себум, за да навакса и крайният резултат е един и същ - мазна в корените коса и суха в краищата. Затова си купих шампоан и балсам на Орзен с бира за нормална коса. Бяха на промоция и всяко беше по 3.19 в "Лекси".

Друго нещо, което ще се бори с косата ми, е сухият шампоан на Балеа. Доста е известен напоследък и е единственият поносим като цена вариант. Опитах го веднъж върху себе си, май помогна. На сестра ми успях да го сложа по-добре и веднага се забеляза резултат. Тренировки му е майката.

Каня се да си купя лак за коса от месеци, но не ми се даваха пак 5 лв, затова отново заложих на Балеа със сладкия мини лак. 100 мл е и струваше 2 лв, фиксацията е напълно задоволителна.

Последната покупка си беше направо без пари. Лосион за тяло на Биотен с лимон и антицелулитен душ гел с костилки от маслини (вдясно) - двете за около 4.50. Огромно изкушение, на което не устоях, въпреки че не съм възхитена от почистващото мляко на марката. Все пак обаче това е единственият ми досег с тях и реших да им дам шанс. Лосионът мирише страхооооотно <3, душ-гелът не му отстъпва, но сякаш частичките не са достатъчно големи. Все пак ще продължа да го използвам и когато преполовя или свърша опаковката, ще дам по-подробно мнение :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар