петък, 21 септември 2012 г.

Gradient nails: опит 1

Винаги съм искала да си направя такъв тип маникюр и си мислех, че е лесно, повлияна от уроци като този и този. Да, ама не. Оказа се, че проблемът е елементарен, но страшно трудно разрешим - гъбичката. Пробвах с парче от класическите кухненски гъби за миене на съдове за педикюра си, но стана на балончетата, които си личаха от километри. Затова си купих и гъбичка за фон-дьо-тен, но тя попива такова главозамайващо количество лак - и то за секунди - че за ноктите ми не остава почти нищо. Не знам как хората си слагат фон-дьо-тена с такава гъбичка, но е много неикономично. Отнема много лак и много повторения (съответно и време), за да си струва резултата. Ето и снимка на опита ми. (с кофти качество, за което се извинявам)


Синият лак е от новата серия на Голдън Роуз - Golden Rose Rich Color. Моят цвят е този - веднага ми допадна и ми хрумна, че ще се съчетае перфектно с доста цветове.
Доволна съм от покупката. Лакът е с приятна консистенция (малко по-гъст отколкото ми се иска и съм свикнала при Флормар, например, но не е фатално), добра покривност (на снимките съм с 2 слоя) и изсъхва изключително бързо. Прословутата четка наистина е по-удобна от обикновените, макар и не толкова чудодейна, колкото я описват.
Другият цвят, който използвах за маникюра, е един лак на Avon, който имам от над половин година и използвам за първи път. На шишенцето не пише нито номер, нито име, а изхвърлих картонената кутийка много отдавна, но нищо. Лакът, както виждате, е лилав със син подтон и много, много ситен глитър. Мисля, че двата цвята, които избрах, си подхождат страхотно и маникюрът е добър преход от ярките, свежи летни тонове към по-убитите и някак мрачни нюанси, които се използват през студените месеци.

И така... ще продължавам да опитвам, докато не успея да направя gradient mani. А вие как сте с тази техника? :)

2 коментара:

  1. Имам един немного успешен опит с гъбичка+лак, който ми отне доста време и доведе до незадоволителен резултат. Беше отдавна, може би е време да си дам нов шанс :)
    При теб се е получило много добре. Харесва ми комбинацията между цветовете.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,много добре се е получило,поздравления :)

    ОтговорИзтриване