петък, 10 юли 2015 г.

Tоп 5 любими непретенциозни комедийки

Спонтанно включване от моя страна за масовия жанров любимец сред момичешката част, тъкмо навреме като за предстоящия уикенд.

Хрумна ми, че обикновено това е типът филм, който бих гледала с приятелка. Самата аз не съм киноман и не претендирам да разбирам от кино, но гледам да инвестирам времето си в хубави, сложни филми - от онези, за които мислиш дълго след като си цъкнал червения хикс на плейъра. До тях обаче опирам най-често с половинката.

Пък и понякога на човек му се иска да се отпусне и да се посмее на някой филм без да го мисли дълго след това. Сещате ли се, онези приятни отпускащи комедийки без върховен скрит смисъл? А все съм изчерпана откъм идеи, когато стане дума за гледане на филм.  Прииска ми се съвсем набързичко да споделя 5 любими в тази категория в случай, че не сте гледали някой от тях :)


Confessions of a Shopaholic - за вечната любов към шопинга и на какво е готова една жена, за да може да си го позволи. Притеснителното е, че споделям възторга й... понякога.
Трейлър:

Ииии как се отварят пликове със сметки, което аз лично намирам за по-смешно:

Crazy, Stupid, Love
Много готина романтична комедия, към която допринасят изключително симпатичният Ryan Gosling и чаровната луничава Emma Stone.
Best scenes:


И сега преминаваме към три филма, които въпреки че спадат към горната категория, са много приятни за споделяне с половинката заради заложените в тях теми:

The Ugly Truth
Aх, колко ми е любим този филм въпреки предвидимия завършек! Джералд Бътлър (холивудският Асен Блатечки, хехе) се опитва да раздава цинични съвети за отношенията между двата пола, а Katherine Heigl, която вероятно познавате като Изи Стивънс от "Анатомията на Грей" от заклета феминистка става първата последователка на съветите му.
Тези двамата също са ми много симпатични, а заради размяната на заядливи реплики и тематиката преспокойно може да гледате филма и с половинката :)
Джералд можете да видите и в филма 300 или The Bounty Hunter, където партнира с Дженифър Анистън. Също много приятна комедийка.
Катрин също много я харесвам - с нея пък е друго свежарско филмче: 27 Dresses.

Eсенцията на грозната истина може да видите в това видео:


How to lose a guy in 10 days
В общи линии: Тя се опитва да Го разкара за 10 дни,  Той е готов на всичко, за да спечели баса с приятелите си, включително да търпи... нетърпимото. Ето го и него:


Act like a lady, think like a man - филм, базиран на реално съществуваща книга, която учи жените да мислят като мъже. Всички възможни клишета са побрани в този филм, гарантирайки безбожно смешни ситуации. Вечният ерген, маминото синче, мечтата към Недостижимата, несериозната девойка с желание за сериозна връзка и правилото за трите срещи. Много, много свежарско, даже ми стана любопитно да прочета книгата, въпреки че отдавна вече не съм on the market, хаха.
Трейлър:

Ако трябва да препоръчам, The Ugly Truth и Act Like A Lady, Think Like A Man си разделят първото място. Няма да сгрешите!

Завършвам с цитат от книгата:
“But remember what drives a man; real men do what they have to do to make sure their people are taken care of, clothed, housed, and reasonably sastisfied, and if they're doing anything less than that, they're not men.” 
И да ви кажа, момичета, усеща се кога отсреща стои момче и кога - мъж :)) Ах, звучи твърде плоско, но си е точно така.

Надявам се да съм ви дала някоя идея за добро прекарване и здравословна доза смях!

Няма коментари:

Публикуване на коментар